12 februari, 2024
Nieuw online platform
Passend bij de behoeften van vandaag, bieden onze website en klantportaal samen een platform dat de manier zal veranderen waarop professionals met elkaar in contact komen, zich engageren en uitblinken in de wereld van werken op hoogte. Klanten zullen profiteren van gespecialiseerde content en de laatste inzichten over hun gehuurde units, facturen, offertes, incasso’s, duurzaamheidsrapporten en projecten die worden gedeeld met partners, waardoor coördinatie en samenwerking tussen meerdere bedrijven mogelijk wordt. Op deze manier kan de gehele verhuuractiviteit efficiënter worden beheerd.
Riwal.com combineert een intuïtieve look & feel met verbeterde functionaliteit. Gebruikers hebben moeiteloos toegang tot een nog breder scala aan diensten en informatie, allemaal op één plek. Ons verbeterde klantenportaal MY Riwal, dat volgende maand live gaat, is 24/7 beschikbaar en ontworpen om u te helpen echt geïnformeerde beslissingen te nemen. Het biedt real-time monitoring en presenteert alle gegevens om de dagelijkse werkzaamheden te stroomlijnen, de efficiëntie op de bouwplaats te verbeteren en de focus te verleggen van administratie naar productiviteit.
Gebruik My Riwal: online en mobiele app
My Riwal is beschikbaar in de lokale taal van alle Europese vestigingen van Riwal en staat in de Google Play Store.